2012. november 15., csütörtök

VISSZA A BíRÓSÁGOT ADÁRA!

Tegnap (2O12. november 14.) "sajtós" napom volt. A "zéró tolerancia a lopásokra" aláírásgyűjtési kezdeményezésünk szépen halad. Nagyon jó vízhangokról értesülök a VMDK terepen dolgozó aktivistáitól. Az egyszerű embereknek egyre nagyobb gondot okoz a mindennapi kenyérre való pénz megkeresése, ezért nagyon rosszul viselik ha abból a kicsiből is  elvesznek. Egyesek mást sem csinálnak csak járják a falvakat és ami mozdítható, azt elviszik. Lehet mondani, hogy igazi megélhetési bűnözésről van szó, mert kihasználva a mostani törvényes rendelkezéseket napról-napra szabadon garázdálkodhatnak 15OOO dinár-ig. Ezért örülök annak, hogy a szabadkai  . MOST (pont most) elnevezésű polgári csoportosulás csatlakozott a kezdeményezésünkhöz. Almási Szilárd, elnök úrnak, egyben átnyújtottam egy ívet amire szedhetik az aláírásokat. Remélem, a jövőben mások is csatlakoznak.

 13h-tól sajtótájékoztatót tartottam (a Magyar Szó tudósítása itt) Adán, ahol indítványoztam a VMDK nevében az adai bíróság visszaállítását és beszéltem a minőségtelen ivóvíz ellátásról Valkai soron és Völgyparton. Mivel, Pató Zoli Törökfalvi HK képviselőnk munkahelyi gondok miatt nem tudom eljönni, tettem egy kísérletett arra, hogy elmondjam milyen gondokkal szembesülnek. A sajtótájékoztatót megtekinthetik itt:
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése